Mailing, to bardzo skuteczny sposób pozyskiwania całkowicie nowych odbiorców oferowanych towarów i usług. To narzędzie, które spektakularnie podnosi skuteczność sprzedaży i poprawia zyski firmy.
To niezwykle spektakularne narzędzie wciąż bardzo rzadko stosowane jest przez małe i średnie przedsiębiorstwa. Dostęp ograniczany jest przez bardzo wysokie ceny tego rodzaju usług jakie żądane są przez świadczące je firmy. Na ich zapłacenie stać jest prawie wyłącznie wielkie korporacje takie jak banki, firmy ubezpieczeniowe, firmy telekomunikacyjne itd. Od dawna myśleliśmy nad tym by móc zaoferować usługę e-mail marketingu za cenę, która będzie satysfakcjonująca dla każdego przedsiębiorcy, niezależnie od skali prowadzonej przez niego działalności.
Udało się i od kilku miesięcy jako jedyna na polskim rynku firma możemy naszym partnerom zaproponować w 100% kompleksową usługę w skuteczny sposób pomagając im w zdobywaniu nowych klientów. Naszą główną usługą jest wysłanie maili z informacją o Twojej ofercie do tysięcy, setek tysięcy a czasem milionów odbiorców.
Ale zanim to ma miejsce, dobrze się do tego przygotowujemy: - prześwietlamy Twoją działalność, branżę w której funkcjonujesz i oferty konkurencji,
- najlepsi zawodowcy tworzą wszystkie treści, które zostaną użyte podczas Twojej mailowej kampanii reklamowej, biorąc pod uwagę oczywiście wyniki wcześniej wykonanej analizy,
- projektujemy dedykowaną stronę www, przewidzianą wyłącznie do mailingu (tak zwany landing page),
- w naszych bazach znajdujemy odbiorców, których cechy najdokładniej pasują do profilu Twojego ewentualnego klienta.
I dopiero kiedy wszystko dopięte jest na ostatni guzik... Frrrrrrr – wypuszczamy do sieci tysiące (czasem miliony) wiadomości.
Jeśli chodzi o ceny, nasza oferta przygotowana jest tak, by mógł z niej skorzystać każdy, również małyprzedsiębiorca. Z dostarczanych nam przez naszych klientów informacji wynika, że uzyskiwane przez nich w związku z zamówioną kampanią wyniki sprzedażowe, w większości przypadków zdecydowanie przekraczają ich oczekiwania. | |
Postar um comentário